معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

به نام خدا

من دانشجوی آمار ۸۲ دانشگاه فردوسی هستم.
از بدو ورودم به دانشگاه با نابینایان و کم بینایان آشنا شدم .
بدلیل آشنائی که با کامپیوتر داشتم تصمیم گرفتم به دوستان نابینا و کم بینایم در این زمینه کمک کنم.
اکنون ۳ سال است که من در کانون تاک(دانشجویان نابینا دانشگاه فردوسی مشهد) عضویت دارم.

قصد دارم در این وبلاگ :

۱-تجربیاتم را در آموزش رایانه به نابینایان و کم بینایان شرح دهم.

۲-نکات نصب و نگهداری نرم افزارها استفاده شده را بیان نمایم.

۳-به معرفی نرم افزارهای مورد نیاز نابینایان و کم بینایان بپردازم.

۴-به معرفی کلیه تجهیزات ساخته شده برای معلولین بینائی بپردازم.

امیدوارم در صورتی که شما هم در این زمینه تجربیاتی دارید حتما مرا یاری دهید تا اطلاعات لازم را در اختیار معلولین بینائی قرار دهم.

کم بینایان و نابینایان پارسی هم حتما کمک کنند و فعالانه مرا یاری دهند.تجربیات شما ممکن است برای من و دیگر دوستانتان کاملا جدید و ناشناخته باشد.

پس یا علی

(توجه : این وبلاگ احتمالا به دلیل فرا رسیدن امتحانات پایان ترم فعلا به روز نخواهد شد.اما شما حتما نظر بدهید...!)

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام مهدی جان ؛
خیلی خیلی خسته نباشی؛
بسیار وبلاگ خوب و آموزنده های درست کردی؛
امیدوارم که همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی؛
الماس دعا
خدا نگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد