معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

معرفی نرم افزار حرفه ای مجیک برای درشت نمائی ویندوز

متاسفانه در ایران به نظر من، به علت عدم اطلاع رسانی درست یا نبودن تحقیقات تکنولوژی معلولین بینائی در بهزیستی، اکثر کاربران کم بینا با نرم افزار های حرفه ای درشت نما آشنا نیستند.این قبیل افراد یا به علت بی علاقه ای ناشی از درست ندیدن صفحه مانیتور کاربر کامپیوتر نیستند،  یا به زحمت با کامپیوتر کار می کنند و یا اینکه مجبور شده اند به سراغ نرم افزارهای نابینایان بروند.

لذا بر آن شدم که نرم افزار معروف MAGic محصول http://www.freedomscientific.com را معرفی نمایم.

به کمک نسخه ی آزمایشی این نرم افزار که هم قابلیت درشت نمائی و هم قابلیت خواندن موارد مورد نیاز است می توانید به راحتی به مدت ۴۰ دقیقه در هر بار بوت شدن کامپیوتر به گردش در ویندوز و اینترنت بپردازید.

بهتر است یادآوری کنم که برای درشت نمائی صفحه ی انتخاب کاربران ویندوز  نیز راهکاری وجود دارد.به مطلب پشتیبانی صوتی و درشت نمائی برای پنجره Windows Logon که در تاریخ ۱۶/۱۰/۸۴ نوشته است مراجعه نمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام.کارتون عالیه.به بچه های تاک سلام ما رو برسونید.

حتما
از اینکه به وبلاگ من سر زدید و نظر دادید بی نهایت خوشحالم.
حمایت شما به من روحیه مضائف داد.لطفا باز هم هر وقت فرصت کردید به وبلاگ خودتون سر بزنید.
خدا نگهدار.

یه دوست 1385,10,01 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام.
منم مدتی هست که به دلایلی با تعدادی از این فرشته ها آشنا شدم و خیلی دوست دارم که یه جورایی یه کمک کوچولو بهشون بکنم. البته اطلاعات کامپیوتری من مثل شما نیست،ولی من یه با یه نرم افزار کوچولو تونستم جاز هفت رو از حالت دمو خارج کنم.البته نمی دونستم این کار رو قبلا دوستان انجام دادن.من دارم روی مجیک ۱۰ کار می کنم،تا انشاالله بتونم اونو هم از حالت دمو خارج کنم.
می خواستم در صورت امکان با هم کمی صحبت کنیم.
حتما در صورت امکان به من ایمیل بزنید.
در ضمن من از شیراز هستم.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد