معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

معرفی نرم افزار حرفه ای اُپن بوک برای اسکن متون چاپی انگلیسی

نرم افزار OPen Book محصول http://www.freedomscientific.com یک نرم افزار OCR حرفه ای برای نابینایان و کم بینایان می باشد که به کمک آن می توانند متون انگلیسی مانند مقالات، کتابها، نامه ها و سایر متون چاپی را اسکن و تبدیل به متن نموده سپس متن آن را به کمک ساپورت صوتی خود نرم افزار مطالعه نمایند.همچنین در صورت تمایل می توانند متن را تبدیل به فایل mp3 کنند. این نرم افزار برای راحتی بیشتر کم بینایان دارای قابلیت تعویض رنگ نوشته و پس زمینه نیز می باشد.

مشاهده لیست اسکنر هائی که نرم افزار Open Book با آنها به خوبی عمل می نماید.

قابل ذکر است که نسخه آزمایشی این نرم افزار تا یک ماه بدون هیچ محدودیتی کار میکند. اگر خواستید این نرم افزار را دانلود نمائید دقت داشته باشید که فایلی را انتخاب کنید که تحت عنوان نسخه ی demo آمده است.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
هیچکس 1384,10,17 ساعت 12:12 ب.ظ http://sayeyesokut.blogfa.com

سلام دوست عزیز.خسته نباشید.تبریک می گم وبلاگ بسیار خوبی دارید.ان شاء الله موفق باشید.

شما هم همینطور.
من هم برای شما و دیگر دوستان آرزوی موفقیت می کنم.

دست هایم را برده ام بالا/ جناب پیکاسو
می خواهم
عکس آفتابگردانی را بکشید
که سوار بر دوچرخه
با هم
دور ماه آواز می خواندیم
و به سلامتی تمام آفتاب های تازه در آمده
تفاله های چایمان را
در روزهای چند سال بعد
حل می کردیم
بی تعارف بگویم
من کودکیم را نیاورده ام
یعنی در آینه داده ام به دست جوخه اعدام
حالا
به اینجای نقاشی که رسیده ایم
خوش آمدید
به آینه که چهره جدیدی می دهد به شما
از آدمی
که هیچ ربطی ندارد به من
فقط نیمرخ عرق کرده اش شبیه امیرکبیر است
و این چند قطره خون
که خواب های ناصر الدین شاه را
آشفته می کند
من
به مادرم گفته بودم با این دوربین قدیمی نمی شود
فیلم مستند ساخت
اما
او همیشه فکر می کند
جنگ در آفریقا اتفاق می افتد
و کاری به رگ های من ندارد که دارد
تیتر مهم روزنامه های فردا صبح را نقاشی می کنند!!!

سلام. خیلی خوشحالم که این وبلاگ خوب را راه اندازی کرده اید. امیدوارم در مسیری که پیش رو دارید موفق باشید

علی 1384,11,03 ساعت 10:41 ق.ظ http://bakhtar.blogfa.com

علی 1384,11,03 ساعت 10:49 ق.ظ http://bakhtar.blogfa.com

سلام آقای تقوی
من اول از همه عذر خواهی میکنم بابت نظری که به اسم من و بدون مطلب پست شد عمدی در کار نبود
دوم اینکه به شما تبریک میگم بابت این وب سایت جالبتون
من اون مطلبی رو که در وبلاگم عنوان کردم از یه دوستی که کامپیوتر خونده بود گرفتم و مرجعی در اینترنت سراغ ندارم اما به محض اینکه به سایتی در این مورد برخوردم حتما اطلاع میدم
ممنونم از دیدارت از وبلاگ و نظر مفیدت
موفق باشی و سلامت
یا حق

علی 1384,11,03 ساعت 11:02 ق.ظ http://bakhtar.blogfa.com

ضمنا من اون کد زوم رو با اجازه شما از وبلاگتون برداشتم
خیلی جالب بود
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد