معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

معلولین بینائی پارسی

نابینا کم بینا ایده ریاضی آمار رایانه

سال نو مبارک

 من الان خونه هستم و نتیجتا تا پایان تعطیلات استراحت مطلق می کنم.

پس وبلاگ تا آخر عید به روز نخواهد شد.

سالی بهتر از پارسال را برای همه آرزو می کنم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام.
سال نو بر شما مبارک باشد. از زحماتی که در این زمینه می کشید بسیار سپاسگزارم. امیدوارم در سال جدید بیش از گذشته در این حیطه موفق باشید

من تا امروز نمی دانستم که شما هم به این وبلاگ سر می زنید.
از اینکه نظر دادید خیلی خوشحال شدم .
من هم به طور ویژه برای شما آرزوی موفقیت می کنم و از زحماتی که در توانبخشی ایران می کشید بسیار سپاسگذارم.

فدا 1385,01,03 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.sayeyesokut.blogfa.com

سلام من تازه این وبلاگ را پیدا کردم و با اولین دیدار لینکش کردم ارزشش رو داره . سالی خوش و همراه با موفقیت داشته باشید.

ممنونم.
قصد دارم در وبلاگ قسمتی با عنوان لینک دوستان اضافه کنم
پس در اولین فرصت به شما و دیگر دوستانی که لطف داشته اند لینک خواهم داد
ضمنا ممنون که علاوه بر این نظر هم دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد